Market Finder: o platformă dedicată IMM-urilor


Plănuieşti ca în viitorul apropiat să îţi extinzi afacerea la nivel internaţional?

Veşti bune: Google a lansat o nouă platformă dedicată IMM-urilor care vor să se globalizeze. Află în rândurile de mai jos ce oferă această platformă şi ce beneficii vei avea în urma utilizării ei.

Platforma poartă denumirea de Market Finder şi îşi propune să încurajeze micile afaceri înspre utilizarea instrumentelor de analiză. Construită în funcţie de rezultele sondajelor aplicate pe consumatorii din UK, Market Finder doreşte să elimine barierele internaţionalizării.

Pentru început, platforma va îndruma întreprinderile înspre crearea primei campanii eficiente de Google Ads şi alegerea grupului ţintă potrivit, în funcţie de industrie. IMM-urile pot beneficia de o serie de video-uri, ghiduri şi sfaturi despre publicitatea online. Deoarece globalizarea poate reprezenta o adevărată provocare, Market Finder oferă detalii despre dimensiunea pieţei, potenţialii clienţi, datele competitorilor şi structura pieţei.

Pentru a ajuta utilziatorii să lucreze cu platforma, Google a descris procesul de lucru în trei paşi simplii:

Pasul 1 constă în găsirea celei mai bune pieţe pentru afacerea ta. O dată ce ai introdus linkul website-ului, platforma te va îndruma să găseşti cele mai bune pieţe de export. În cadrul acestui pas, vei beneficia de statistici despre numărul de căutări lunare ale produsului vizat, dimensiunea peţei, datele demografice, venitul disponibil şi informaţii detaliate despre fiecare piaţă în parte.

Pasul 2 se orientează înspre pregătirea afacerii pentru procesul de globalizare. Prin intermediul ghidurilor şi ale sfaturilor oferite de către platformă, vei putea comunica eficient cu noua piaţă, chiar dacă există diferenţă de limbă sau preferinţe de plată. Ba chiar mai mult, oferă şi reguli internaţionale de logistică în funcţie de piaţa aleasă, cât şi sfaturi care vizează opţiunile de plată. Ariile operaţionale care se regăsesc în acest pas sunt: localizarea, plăţile la nivel global, customer care, logistica internaţională, recrutarea de talente şi partea de taxe şi legi.

În cadrul localizării, vei putea găsi secţiuni precum articole utile despre acest subiect, aplicaţii utile care să faciliteze acest proces, sfaturi şi multe alte resurse care să te pună la curent cu localizarea internaţională.

Plăţile globale au în vedere educarea antreprenorului cu privire la înţelegerea opţiunilor de plată pentru clienţi, maximizarea conversiilor globale, abordarea de noi pieţe, dar şi prezentarea de aplicaţii utile.

Customer care vizează educarea cu privire la importanţa acestui serviciu în suita de procese pentru globalizare, scalarea serviciului la nivel global şi sfaturi pentru a atrage clienţii potriviţi.

Secţiunea de logistică internaţională oferă pentru început un glosar util, sfaturi pentru planificare logistică din diferite ţări. Printre ţările abordare în cadrul acestui subiect se numără şi: Germania, Franţa, China, Australia, Cehia şi multe altele.

Recrutarea de talente ar trebui să fie uşoară, însă ce se întâmplă când doreşti să o faci la nivel global? Asemănător ca în secţiunea de mai sus, vei putea găsi un glosar al acestui proces, în funcţie de ţara vizată.

Ultima secţiune, taxe şi reglementări legale, ofera un ghid care vizează educarea antreprenorului cu privire la acest capitol.

Pasul 3 urmăreşte găsirea de clienţi potriviţi. Prin intermediul tutorialelor şi a ghidurilor, vei putea să creezi campanii publicitare eficiente, prin găsirea celui mai potrivit public ţintă.

Concluzie

Market Finder este alegerea ideală pentru antreprenorii care vor să îşi extindă afacerea pe plan global. Cu ajutorul sfaturilor, tutorialelor şi a ghidurilor online, aceştia vor putea să realizeze campanii eficiente şi bine structurate.