Top 6 motive pentru care sa folosesti servicii AdWords profesioniste


Profesionistii de marketing, cât si simpli utilizatori ?tiu ca folosirea serviciului publicitar Google AdWords este o modalitate excelenta de a genera trafic pe site-urile lor. Deoarece poate fi costisitor daca nu este utilizat în mod corect, toata lumea urmareste gestionarea cât mai eficienta a campaniilor, pentru a ob?ine cea mai buna rentabilitate a investi?iei.

O campanie prost gestionata poate costa mai mult decât poate aduce, dar o? campanie bine structurata îti poate creste afacerea în mod semnificativ. Totul consta în calitatea cunostintelor despre AdWords, dar ?i în cât de inteligent î?i gestionezi campaniile.

În acest articol vom discuta primele cinci gre?eli pe care le fac utilizatorii de Google AdWords si despre modul în care se pot evita acestea, apelând la serviciile specialistilor AdWords.


1. Publicul tinta necorespunzator produsului

Cea mai mare parte dintre utilizatorii AdWords distribuie bugetul pentru reclame destinate site-urilor care nu coincid cu publicul tinta corespunzator produsului sau serviciului pe care acestia îl ofera (de exemplu, o mare parte dintre reclame ajung sa fie difuzate pe aplicatii pentru copii).

Expertii AdWords livreaza? reclamele la publicul tinta potrivit tipului de afacere, folosind optiuni ascunse primei vederi, care nu sunt accesibile utilizatorilor nefamiliarizati cu conceptele acestui serviciu publicitar. Totodata, acestia targeteaza locatiile potrivite pentru reclamele tale. Directionarea dupa o anumita tara, nu înseamna ca anunturile vor aparea doar în acea locatie, este eligibil sa apara peste tot în lume, deoarece AdWords utilizeaza mai mult decât simple setari, acesta tinând cont de IP, adresa, locatie.

O mare parte dintre utilizatori considera ca au ales în mod eficient publicul tinta si aspectele legate de acesta (precum locatie, vârsta), însa rezultatele întârzie sa apara deoarece AdWords are diferiti algoritmi care pot produce rezultate nedorite, neîntelgându-i în mod corespunzator.

2. Folosirea cuvintelor cheie nepotrivite

Multi utilizatori folosesc în mod gresit cuvintele? cheie. Exista trei categorii de cuvinte cheie pe care fiecare agent de publicitate Google AdWords trebuie sa le cunoasca:

  • cele cu potrivire ampla,
  • expresiile,
  • cele cu potrivire perfecta.
În cazul cuvintelor cheie cu potrivire ampla, anun?urile vor fi afi?ate indiferent de ordinea cuvintelor din ?irul de cautare. Urmând reguli foarte stricte de potrivire a cuvintelor cheie, sunt evitate de majoritatea utilizatorilor.

Când alegi sa utilizezi cuvintele cheie de tip expresie sau fraza, anun?urile tale vor aparea doar atunci când utilizatorii cauta acele cuvinte cheie în ordinea introdusa de tine.

3. Reclame scrise în mod necorespunzator si lipsa extensiilor

Scrierea unei reclame convingatoare este foarte asemanatoare cu scrierea unui titlu de blog. Daca doresti sa scriii titluri puternice, trebuie sa testezi si sa observi ce func?ioneaza. Majoritatea utilizatorilor nu au experienta necesara de scriere, astfel reclamele ajung sa fie prost concepute sau ineficiente.

Ai ales cuvintele cheie potrivite, însa rezultatele întârzie sa apara? Unul dintre motive? Nu ai instalat sau nu ai optimizat extensiile pentru anun?uri.

O echipa profesionista de? marketing, cu experienta tehnica si creativa, detine capacitatea de sinteza care îti va transforma reclamele în cel mai eficient mod cu putinta. Acestia folosesc diferite extensii (de anun?uri, de tip link, de apel ?i de loca?ie) care pot fi eficiente în cresterea numarului de click-uri. Ei le utilizeaza pe cele potrivite pentru afacerea ta, deoarece extensiile gre?ite ale anun?urilor nu vor atrage utilizatorii doriti ?i ar putea chiar sa îi sperie.

4. Distributia gresita a bugetului si a conversiilor

Când conduci o afacere - chiar ?i în lumea offline - trebuie sa efectuezi urmarirea conversiilor ?i a marjelor de profit. Faci asta deoarece doresti sa îti îmbunatatesti veniturile, nu doar profitul pe termen scurt. Acelasi principiu se? aplica si la reclamele AdWords, însa multi utilizatori ajung sa obtina profit de scurta durata.

Serviciile de marketing sunt concepute în asa fel încât bugetul trebuie sa fie consecvent în timp si sa reprezinte în mod clar o parte clar determinata a bugetului firmei (ca de exemplu bugetul pentru serviciul de contabilitate, bugetul pentru salarii, pentru taxe si impozite, etc).

Deoarece expertii Google AdWords sunt familiarizati cu astfel de concepte, obiectivul acestora este de a obtine o crestere constanta a vizibilitatii site-ului, pe termen lung. Ei cunosc si testeaza ce tip de conversie functioneaza în fiecare industrie (domeniu) pentru a le aplica pe cele corecte asupra afacerii tale. Aplicând campanii de display eficiente si ieftine, costul platit de tine pe cuvânt poate ajunge de pâna la 10 ori mai mic decât într-o campanie generica. Optimizarea anunturilor, a paginii de destinatie si a cuvintelor cheie ofera posibilitatea de a aduce o economie de pâna la 90% per click.

Alte motive pentru care costul poate sa fie atât de mic sunt cunostintele lor bogate în SEO, care este intrinsec legat de AdWords. Fara cunostinte bune de SEO, Adwords-ul poate deveni usor o gaura neagra a bugetului firmei.

Pe de alta parte, expertii în domeniu stiu sa utilizeze setarile (altele fata de cele default) de la Google încât sa fie cât mai profitabil pentru client, la un buget accesibil.

5. Neutilizarea cuvintelor cheie negative

Neutilizarea cuvintelor cheie negative este una dintre cele mai mari greseli pe care utilizatorii de AdWords o fac. Prin utilizarea corecta a?? unui? cuvânt cheie negativ, poti exclude cuvintele cheie care nu sunt potrivite pentru produsul sau serviciul tau. Acest lucru îti poate reduce costurile ?i totodata creste veniturile.

Cu toate acestea, fara sfatul si experienta unui expert, utilizatorul poate alege sa excluda cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerea sa.

6. Lipsa unei strategii si a testarii

Daca obiectivul tau este de a îmbunata?i vizibilitatea brand-ului, atunci este o idee buna sa te aflii într-una din primele doua pozi?ii ale anun?urilor, dar daca obiectivul este de a ob?ine cele mai bune rezultate, uneori? este mai bine sa fii în pozi?ia 3-5.

Fara testare, nu exista nicio modalitate de a ?ti care pozi?ie a anun?ului este cea mai buna pentru afacerea ta. Uneori, pozitionarea pe unul din primele doua locuri func?ioneaza foarte bine, dar alteori, pozi?iile trei sau patru ofera o eficienta mai buna.

De altfel, fara o strategie bine definita, reclamele create de catre utilizator, pot avea un rezultat negativ asupra bugetului lor. Profesionistii de AdWords studiaza piata în mod constant si va pot oferi rezultate calitative gestionând bugetul în cel mai eficient mod cu putinta.

Ca în oricare alta strategie de marketing, nu toate aceste tactici vor func?iona pentru toata lumea. În cele din urma, cei mai mul?i experti AdWords detin multe cunostinte în acest domeniu de care afacerea ta va avea nevoie, pentru o ?crestere naturala si sanatoasa financiar, pe termen lung.

Nu ezita sa apelezi la serviciile unui profesionist! Vei câstiga timp, bani si? vei avea mereu alaturi un aliat si un consilier care? îti va fi aproape la fiecare pas. Decizi sa risti, având o posibilitate incerta de reusita sau sa câstigi încet si sigur, lasând promovarea în mâinile unui specialist, este doar alegerea ta!